Yahoo Messenger News

Politik
News Update :

Hidup dan keamanan bukan kerana UMNO

Sabtu, 12 April 2014

Bodoh seperti lembu adalah lebih baik daripada bodoh seperti manusia yang dikatakan istemewa penciptaannya jika dibandingkan dengan makhluk lain..

Kalau tidak bodoh seperti  lembu penyokong umno  tidak akan taksub dan fanatik seperti lembu dicucuk hidung dalam banyak hal yang dijuangkan mereka kononnya demi Melayu.

Yang merempat juga Melayu.Yang berentap juga Melayu,Yang kena bangsat juga Melayu,semuanya Melayu ,Namun orang Melayu masih lagi mendewakan Umno kononya pemimpin Umnolah pejuang Melayu tulin.

Kalau taksub dengan ketulinan merempat pun merempatlah asalkan Umno dapat di angkat biarpun pada ketikanya sumpama bangkai dalam tong najis.

Sedarlah wahai pejuang,Tak der,Umno.tak der Pas,Tak der DAP dan PKR, manusia tetap berjuang demi kehidupan dan keamanan juga sesuap nasi.

Perjuangan apa.jika berpeluh-peluh,bertumbuk tumbuk sesama bangsa dalam negara sedangkan pemimpin diatas membuncit  perutnya sampai kelantai,yang bodoh adalah Melayu sanggup bergasak kononya kena tunjuk pada bangsa lain yang sering bangsatkan Melayu.


Share this Article on :

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

© Copyright Fatamorgana Cyber 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.