Yahoo Messenger News

Politik
News Update :

Lelaki maut ditetak oleh sekumpulan samseng India

Ahad, 13 April 2014

KUALA LUMPUR 12 April - Seorang lelaki maut ditetak oleh sekumpulan samseng India dipercayai bermotifkan masalah pengedaran dadah dalam satu pergaduhan di Projek Perumahan Rakyat (PPR) Beringin, Jinjang di sini hari ini.

Dalam kejadian kira-kira pukul 2.15 petang itu, mangsa, R. Sathaya Devan yang cedera parah di kepala, tangan dan lutut telah dibawa ke Hospital Selayang untuk mendapatkan rawatan namun disahkan meninggal dunia kira-kira sejam kemudian.
Timbalan Ketua Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Asisten Komisioner Khairi Ahrasa berkata, sebelum itu, pihaknya menerima panggilan kecemasan daripada orang awam memaklumkan me­ngenai seorang lelaki ditemui ce­dera parah dalam sebuah kereta di lokasi terbabit.

“Pihak polis yang tiba di lokasi mendapati seorang lelaki dalam keadaan terkulai di tempat duduk pemandu sebuah kereta jenis Proton Wira berwarna merah.

“Mangsa ketika itu masih hidup dan dihantar ke hospital untuk mendapatkan rawatan namun di­sahkan meninggal pada pukul 3.45 petang," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Khairi berkata, pihaknya menemui sebuah motosikal dan kereta yang ditinggalkan oleh suspek berhampiran lokasi itu.

Katanya, ekoran itu, pihak polis telah menahan seorang lelaki berusia 22 tahun bersama sebuah kereta yang dipercayai digunakan semasa pergaduhan terbabit.
“Kini polis masih memburu empat lagi suspek yang dipercayai terlibat dalam kes itu," ujarnya.
Katanya, pasukan Unit Forensik dan Unit Anjing Pengesan telah dihantar ke lokasi bagi membantu siasatan dan kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh.

Share this Article on :

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

© Copyright Fatamorgana Cyber 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.