Yahoo Messenger News

Politik
News Update :

Seburuk-buruk dipandang sekalipun Wan Azizah tetap bertudung. Rosmah Bini Najib bila?

Ahad, 4 Mei 2014

Seburuk-buruk dipandang sekalipun Wan Azizah tetap bertudung.
Rosmah Bini Najib bila?
FMC tidak mahu kata apa-apa tentang perhimpunan tolak GST pada 1 Mei yang dianjurkan oleh Pakatan Rakyat,kerana itu kehendak rakyat yang mahu menyampaikan mesej kepada kerajaan bahawa dalam keadaan poket rakyat nipis kerajaan pula laksana macam-macam kononya demi rakyat,tapi pemimpin gosok bahu rakyat dekat-dekat PRU.

Hari ini kerajaan perlu tahu apabila rakyat berhimpun membantah sesuatu yang di laksanakan oleh kerajaan sebenanrnya itu adalah amaran kegoncangan politik di pihak pemerintah semakin kuat biarpun kerusi Parlimen dan DUN masih lagi majoriti.

Dalam keadaan  semua sibuk berbicara GST yang boleh dikatakan telah di gasak oleh Pakatan Rakyat sehingga telanjang,sebab itulah perhimpunan pada 1 Mei adalah amaran kegoyangan politik dipihak pemerintah sedang berlaku,dan silap-silap PRU 14 nanti  ada yang mati terkejut.

Kerajaan juga mesti ambil tahu secara langsung bahawa  pada perhimpunan tolak GST pada 1 Mei seramai 25 ribu itu hanyalah sebahagian sahaja.

Maknanya,kerajaan akan terinaya dengan perancangan sendiri apabila PRU 14 tiba udah pasti berubahnya akan bertambah-tambah kerusi parlimen dan DUN bagi pihak Pakatan Rakyat.

FMC percaya dan yakin.jika kerajaan tidak dapat basmi buaya rasuah,dan lubang tiris sebagaimana laporan audit negara tidak dapat diselesaikan dengan membunuh sikap para penjawat awam yang tidak bertanggung jawab sudah pasti kecemerlangan dan kegemilangan UMNO akan tinggal rangka yang hanyir dalam lipatan sejarah politik melayu .

Jika dahulu UMNO setiap kali berceramah tak lupa berpesan jangan fanatik,taksub dan sebagainya.namun sayang kefanatikan itu kini sudah menghantui UMNO apabila pemimpin-pemimpin bilis dalam kawasan tidak boleh ditegur kelakuannya.

Daripada apa yang berlaku hari ini,kerajaan jangan perlekeh usaha Pakatan Rakyat untuk menduduki pusat pentadbiran negara Puterajaya.















Share this Article on :

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

© Copyright Fatamorgana Cyber 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.