Yahoo Messenger News

Politik
News Update :

Oh Selangor,Noh Omar Tidur Pemuda Bisu

Sabtu, 22 Februari 2014

Penyakit tidur pemimpin dalam Umno nampaknya menjadi bualan dikalangan rakyat Selangor dan memang sah ini adalah Noh Omar Pengerusi Perhubungan Negeri yang banyak memasang strategi untuk merampas kembali Selangor pada PRU 14 nanti.

 Penyakit tidur dan gambar popular ini tidak disiarkan oleh mana-mana akhbar yang amat pro BN melainkan sedang dicetak oleh Pembangkang untuk dijadikan bahan lawak mereka dalam siri kempen atau ceramah .

Noh Omar  tidur ini dikatakan ber iya-iya untuk merempas kembali Selangor pada PRU 14 nanti,tapi sayang strateginya boleh bocor pada pembangkang kata bebudak Pakatan Rakyat semasa FatamorganaCyber bertemu mereka semalam.

Apa hal strategi boleh bocor pada pemimpin pakatan rakyat,apakah Noh Omar tidur tak bagi makan ahli mesyuarat tingkapnya,kalau asyik ketok atau perah tenaga untuk berkerja demi kelangsungan umno Selangor dibawah Noh Omar tidur ini nampaknya  terjamin 100% kah Selangor akan kembali kepada BN.

Jangan anggap lembu makan apa sahaja kerana dikelompok haiwan,tapi ahli mesyuarat tingkap umno Selangor adalah manusia yang tahu berfikir menggunakan akal yang waras dan memerlukan kebendaan untuk kelangsungan hidup keluarga.

Jika perut kenyang tak mungkin segala strategi yang diracang untuk merampas Selangor pada PRU 14 akan bocor mengalir ke peti maklumat Pakatan Rakyat Selangor.

Jika ketua tidur orang bawah pula bisu memang sesuai dengan umno Selangor,apa tidaknya,Noh Omar Tidur,Zainuri Zakaria bisu.
Zainuri Zakaria orang kuat Pemuda Umno Selangor

Zainuri Zakaria pada mulanya dianggap boleh menggerak para barisan jentera pemuda umno Selangor yang tidur setelah mengambil alih tugas ketua pemuda yang serupa telur separuh masak,iaitu Ungku Salleh Ungku Jamal nampaknya tidak boleh diharap sama sekali melainkan bercakap dimedia memuji KJ.

Memang sesuai Pengerusi Perhubungan Umno Negeri tidur Ketua Pemuda pula bisu...

Share this Article on :

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

© Copyright Fatamorgana Cyber 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.